Belangrijke Club informatie over FIT, Westerpark en Xenios

6 april 2011

Beperkte voorzieningen door verbouwing bij FIT vanaf 9 april

Na 3 jaar planvorming en lang wachten tot de financiering rond kwam, is het eindelijk zover. AMHC FIT gaat haar ruim 30 jaar oude clubhuis verbouwen. Bij de start van het nieuwe seizoen wordt het feestelijk heropend.

Tot die tijd zijn de voorzieningen beperkt. Omdat het seizoen nog zo kort is wordt eea provisorisch opgelost. Er is zeer beperkte kleedruimte en er is tijdelijk geen douchemogelijkheid. Verzoek dit door te geven aan de teams die bij ons op bezoek komen.

Bericht van SBHC Xenios

Bij de hockeyvelden van Xenios is een groot tekort aan parkeerplaatsen, waardoor veel mensen hun auto’s op verboden plekken neerzetten. Er ontstaat dan een situatie waarin de woonarkbewoners gedupeerd worden doordat zij hun erf niet kunnen verlaten of bereiken. En erger nog: de doorgang voor politie, ambulance en brandweer wordt belemmerd. Politie komt regelmatig bekeuringen uitdelen en ook worden auto’s weggesleept.

Xenios heeft haar eigen leden verzocht zo veel mogelijk op de fiets te komen, maar de bezoekende teams komen vanzelfsprekend met auto’s. Wij willen hen verzoeken om bij de Molen van Sloten te parkeren. Deze parkeerruimte bevindt zich aan de andere zijde van de Ringvaartdijk. Als u normaal voor de brug linksaf gaat voor Xenios, dan nu rechtsaf. En als u normaal over de brug rechtsaf gaat, dan nu linksaf. Vanaf hier is het 3 minuten lopen (350 m).

Wij hopen op aller medewerking

Bericht van AMHC Westerpark
Met ingang van zaterdag 2 april worden alle thuiswedstrijden van AMHC Westerpark gespeeld op het nieuwe hockeyveld op Sportpark Spieringhorn in Amsterdam.

·       Het nieuwe adres is Sportpark Spieringhorn 5, 1043 AA, Amsterdam

·       Het sportpark is op de volgende manier te bereiken:

Per auto:

o   A10 vanaf Nieuwe Meer: Neem afslag s103 en ga linksaf richting Haarlem. Ga na circa 1,5 kilometer bij het derde stoplicht rechtsaf de Seineweg op en neem de eerste afslag Sportpark Spieringhorn. Volg de weg rechts over de ventweg langs het water in de richting van Amsterdam. Parkeer de auto op het parkeerterrein en volg de bordjes SDW / Panthers.

o   A10 vanaf Coenplein: Neem afslag s102 en ga rechtsaf de Basisweg op. Sla na circa 1,5 kilometer linksaf de Seineweg op, neem na het spoorviaduct de tweede afslag links en rij Sportpark Spieringhorn op. Volg de weg rechts over de ventweg langs het water in de richting van Amsterdam. Parkeer de auto op het parkeerterrein en volg de bordjes SDW / Panthers.

·       Bezoekende teams kunnen zich melden in het clubgebouw van voetbalvereniging SDW, waar AMHC Westerpark (tijdelijk) bij intrekt.

·       Er worden (voorlopig) geen jeugdwedstrijden meer gespeeld op Sportpark Multatuliweg of seniorwedstrijden bij hockeyclub Xenios.

Wij verwelkomen alle bezoekers graag op onze nieuwe locatie.