Aanbieding ABN Amro Bank (Hoofdsponsor)

Nieuws afbeelding 21 maart 2009
Ruim een jaar geleden is ABN AMRO hoofdsponsor geworden van onze vereniging. De reclameborden hangen, de sponsor staat op de shirts en enkele evenementen dragen de naam van onze trotse sponsor.

Zo voelen ABN AMRO en de HVA zich bij elkaar thuis. ABN AMRO wil de betrekkingen met onze club nog verder intensiveren. Daartoe heeft de bank een bijzondere aanbieding samengesteld voor (de ouders van de leden van) de leden van de HVA. Voor u dus.

Als hoofdsponsor van HVA wil ABN AMRO u graag de volgende aanbieding doen: open nu het ABN AMRO Spaar Deposito* en zet uw geld voor één jaar vast. ABN AMRO kan u nu een actietarief aanbieden van 2,50%.

Wilt u via internet over uw spaargeld beschikken, dan heeft ABN AMRO een andere aantrekkelijke spaarvorm, de ABN AMRO Direct Kwartaal Spaarrekening**. Deze nieuwe spaarvorm biedt een toptarief van 4,25%. (onder voorbehoud van rentewijzigingen) U kunt op elk gewenst moment uw actuele spaarsaldo raadplegen, geld overboeken tussen uw eigen rekeningen en uw automatisch spaarbedrag aanpassen. Als u reeds klant bent van ABN AMRO en beschikt over een ABN AMRO betaalrekening, dan kunt u de Internet Kwartaal Spaarrekening zelf openen via www.abnamro.nl.

Wel of (nog) geen klant van ABN AMRO, ABN AMRO doet deze aanbieding voor alle leden en ouders van leden van HVA. Laat ABN AMRO bank Abcoude weten dat u een relatie heeft met HVA en zij zorgen voor verdere afhandeling.

Indien u gebruik wenst te maken van dit aantrekkelijke aanbod of hier nog vragen over heeft, dan nodigt ABN AMRO u uit, contact op te nemen met telefoonnummer 020-6298926.

Bestuur HV Abcoude en ABN AMRO Bank N.V