Technische Commissie

INLOOP FUNKEY OP ZONDAG 15 SEPTEMBER!

Nieuws afbeelding 27 augustus 2013

Vanwege het slechte weer afgelopen zondag wordt de inloop Funkey nog een keer herhaald op 15 september: Ben je benieuwd naar Funkey, vind je het leuk om met anderen in een team te sporten? Kom zondag dan eens kijken en het Funkey uitproberen.

Op deze dag gaan we weer van start met Funkey op HV Abcoude. We beginnen om half 10 en het duurt tot half 11. Het clubhuis zal open zijn. Inmiddels heeft een groot aantal kinderen zich al aangemeld en we hebben enorm veel zin om te beginnen.

NEEM VRIENDJES EN VRIENDINNETJES MEE!
Iedereen die zin heeft en wil weten of Funkey iets voor ze is is zondag 15 september van harte welkom om mee te doen. Als je wilt komen laat dit dan weten door een mail te sturen naar [email protected]

Het doel van Funkey is om kinderen door middel van spelletjes kennis te laten maken met hockey. Het is niet nodig om een stick bij je te hebben, alle materialen zijn op de club. Er zal ook nog niet echt gehockeyd worden. Sportieve kleding is genoeg maar zorg wel voor goede sportschoenen.

Dit jaar zal de begeleiding op het veld worden gedaan door Aert van Angeren, Martin van Grinsven en Ruud Kunkels. Ook dit jaar hebben we weer dezelfde enthousiaste groep meisjes die de spelletjes zullen begeleiden.

Het is verplicht dat de ouders bij hun kinderen blijven (buiten het veld uiteraard) tijdens Funkey. Gezien de leeftijd van de kinderen is dit belangrijk maar er is koffie en het is heel gezellig langs de lijn.

We hopen veel kinderen te zien op zondag 15 september!

Jeroen van Meerten

Ruud van Kessel