Lid worden van hockeyvereniging Abcoude

Stap 1: lees eerst het inschrijfreglement en onze privacy policy.

Stap 2: nog even goed om te weten
Je kunt je (of je kind) het gehele jaar door aanmelden. Vanaf het moment dat een kind vier jaar is kan hij of zij bij onze vereniging hockeyen. Meld je je aan tijdens het seizoen, ben je ouder dan zes jaar en heb je nog geen hockeyervaring? Dan kan het zijn dat je eerst een periode alleen traint. Pas bij voldoende bal-stick gevoel word je bij een team ingedeeld. Heb je wel hockeyervaring? Ook dan kan het voorkomen dat je eerst een periode alleen traint voordat je wedstrijden gaat spelen. Als je je aanmeldt als lid dan hoort daar ook bij dat je in de winter meedoet aan de zaalhockey trainingen en -wedstrijden (vanaf de leeftijd dat je voor veldhockey in een team bent ingedeeld).

Stap 3: inschrijven
Na het verzenden van het online aanmeldformulier ontvang je een bevestiging van de ledenadministratie over je lidmaatschap. Vervolgens neemt iemand van de vereniging contact met je op.

Let op: na het invullen  moet je 1x op aanmelden en 1x op bevestigen te drukken, pas dan wordt het formulier verzonden en ontvang je een bevestiging.

Gewenst type aanmelding

Persoonlijk

(datum: dd-mm-yyyy)

Contact info

Financieel
  Met het ondertekenen van het inschrijfformulier gaat u akkoord met automatische incasso.

Overige informatie
Vrijwilligers
  Wij verwachten van alle leden van HVA dat zij een aantal standaard taken vervullen zoals het draaien van een wedstrijd- of bardienst, het coachen, managen en fluiten van teams en het verzorgen van vervoer naar uitwedstrijden. Voor jeugdleden (t/m 18 jaar) geldt dat de ouders/verzorgers verantwoordelijk zijn voor deze taken.

Scheidsrechters
  Alle wedstrijden worden gefloten door vrijwilligers die hun scheidsrechter diploma hebben gehaald. Heeft u een scheidsdiploma of bent u bereid het diploma te halen? Dit kan ook als u geen hockey ervaring heeft! Voor spelers vanaf 15 jaar is het door de KNHB verplicht een diploma te halen.

Overweegt u wellicht toekomstige sponsoring van de club of een team?

KNHB Lidmaatschap
Logo KNHB

Door jouw aanmelding als lid van de vereniging, machtig je de vereniging om jou als lid aan te melden bij de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB).

Jouw persoonsgegevens

De gegevens zoals vermeld op dit inschrijfformulier worden opgenomen in het ledenbestand van de vereniging en worden alleen gebruikt voor doeleinden die verband houden met activiteiten van de vereniging. De vereniging is uit hoofde van haar lidmaatschap van de KNHB verplicht jouw naam, geslacht, geboortedatum, adres, telefoonnummer en e-mailadres door te geven aan de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB), omdat je als nieuw lid automatisch tevens lid van de KNHB wordt. Deze gegevens worden tevens opgenomen in de ledenadministratie van de KNHB. Voor meer informatie over de wijze waarop de KNHB uw persoonsgegevens verwerkt, verwijzen wij naar de privacyverklaring van de KNHB.