FAMILIETOERNOOI

zaterdag 6 juli 2024   |   13:00 - 19:00   |   HV ABCOUDE

Op zaterdag 6 juli a.s. is het dan zover, het traditionele en oergezellige "familietoernooi”. Kom jij ook dit jaar? Heb je altijd al een toernooi willen spelen samen met je zoon/dochter? En hockeyen de ouders wel zo goed als ze soms denken langs de lijn? 😜Dit is de gelegenheid om dat te laten zien…Roep al je familieleden en vrienden bij elkaar en maak je eigen dreamteam! Geniet samen van een dag vol sportief hockeyplezier 🏆🏑☀️👨

Elk team bestaat uit minimaal 8 spelers (een team mag dus ook bestaan uit een combinatie van meerdere families en vrienden) en speelt +/- 4 of 5 wedstrijdjes van 25 minuten. Als je tussendoor vrij bent kun je je uitleven op het springkussen, bij mooi weer met💦.

De dag start om 13:00 uur met een ontvangst, de traditie dat elk team één zelfgebakken 🥧 🎂🍰meeneemt zetten we voort. De "lekkerste” taart wint een leuke 🏆. We sluiten de dag af met een lekkere en gezellige BBQ en DJ.

Het thema van dit jaar is "Hocktoberfest”🍻🌭

Er is een originaliteitsprijs 🥇 voor het best geklede team, dus leef je uit! Samen maken we deze versie van het familietoernooi weer onvergetelijk!

Inschrijven voor het familietoernooi kan HIER

Er is in totaal plaats voor 14 "familie” dreamteams. Hockeyervaring is geen vereiste, een bitje en scheenbeschermers zijn wel een must en een hockeystick kan je lenen van de club. Lukt het je niet om een team van 8 samen te stellen? Laat het dan weten via [email protected] dan kijken we of wij een team kunnen maken!Geef je snel op via de link, de inschrijving sluit 23 juni!

Het inschrijfgeld bedraagt € 19,50 voor volwassen en € 9,50 voor kinderen (tot 12 jr) inclusief diner!

Voor specifieke vragen stuur een e-mail naar: [email protected]

Wij hebben er heel veel zin in, tot 6 juli!

De activiteitencommissie