GAAT JOUW TEAM NAAR EEN ONTWIKKELINGSLAND?

Nieuws afbeelding 29 oktober 2014

Unieke kans: Ga jij straks met een team naar een ontwikkelingsland?

Lees hieronder een bericht van de KNHB over mogelijkheden om naar een ontwikkelingsproject te reizen. Heb je een team dat belangstelling heeft? Laat het ons dan weten via [email protected].

Bericht KNHB:

In samenwerking met de KNHB biedt KNVB Clublinking een hockeyclub de kans om met een (samengesteld) team naar een ontwikkelingsproject te reizen. Dit is onderdeel van het Clublinking programma, dat zich richt op sportende jongeren in de leeftijd van 15 tot 25 jaar. De KNVB wil deze groep jongeren betrekken bij internationale samenwerking en daarbij bewustwording en gedragsverandering bevorderen passend bij mondiaal burgerschap. De KNHB ondersteunt dit doel van harte. Zie de bijlage voor meer informatie over dit bijzondere project en de mogelijkheden om jouw club hiervoor aan te melden. Je kunt contact opnemen met [email protected] of kijk op www.clublinking.nl voor meer informatie.