GESLAAGDE EN GEANIMEERDE NIEUWJAARSBORREL OP DE CLUB

Nieuws afbeelding 14 januari 2015

Afgelopen zaterdag was er een nieuwjaarsborrel op de club die druk werd bezocht door een groot aantal leden maar ook ouders van leden. Iedereen werd welkom geheten met een glaasje bubbels.

Voorzitter Jeroen van Meerten hield een Nieuwjaars-speech waarin hij vertelde nu al uit te zien naar het komende lustrumjaar met heel veel activiteiten. Hij refereerde ook aan de wens en de noodzaak om een derde veld te realiseren, we zijn weer een stapje dichterbij… En het sponsorcontract met Volvo werd ter plekke verlengd en ondertekend!!
En de eerste verkochte Volvo van het jaar was al een feit en dat werd natuurlijk ook gevierd! Iedere Volvo verkocht aan een (ouder van een) lid levert de club immers weer €1000 op. Een mooi begin van het nieuwe jaar.

De organisatie van hapjes & drankjes was in handen van Nicolette, Ronald en Marie Claire waarvoor dank (helaas was Melanie ziek…beterschap!!)

De grote opkomst en een leuke mix van allerlei mensen die het goed naar hun zin hadden maakten het een zeer geslaagde en gezellige borrel.