VRIJWILLIGERS IN HET ZONNETJE

Nieuws afbeelding 30 maart 2015

Nou, de zon was eigenlijk ver te zoeken, afgelopen weekend, maar dat mocht de pret niet drukken. Het werd evengoed een hele zonnige en warme avond, zaterdagavond, toen alle vrijwilligers waren uitgenodigd voor het jaarlijkse vrijwilligersdiner.

Onder het genot van een drankje en een hapje werden de vrijwilligers welkom geheten door de voorzitter, Jeroen van Meerten. Jeroen dankte alle vrijwilligers voor hun inzet en maakte gelijk van de gelegenheid gebruik om een nieuw initiatief te introduceren: na een aantal jaren van groei en verandering is het tijd om te analyseren waar HV Abcoude eigenlijk precies voor staat en wat haar doelen zijn voor 2020. Het bestuur heeft al enkele sessies gehad om hierover na te denken en is van mening dat de leden actief betrokken moeten worden bij dit proces. Hiervoor worden sessies belegd waaraan iedereen deel kan nemen. Op korte termijn kunt u hier meer communicatie over verwachten.

Na het praatje van Jeroen kon iedereen genieten van een heerlijke kaasfondue waarna het diner werd afgesloten met koffie en soesjes. Vervolgens konden de voetjes van de vloer tijdens het feest dat open was voor alle leden (18+) en ouders/verzorgers van leden. Bart Zeldenrijk verzorgde de muziek. Het was een hele mooie en gezellige avond.

Het evenement werd mede mogelijk gemaakt dankzij de bijdrage van een aantal sponsoren, die we hiervoor natuurlijk van harte willen bedanken: Peps Tenten & Podia verhuur (tafels, kapstokken), de Eendracht (kaasfondue, salade), Zekvinos (wijn), de Lindenhoff (borrelhap), Remko’s brood & taartjes (soesjes), Mocca d’Or (koffie), Oma Bobs (bitterballen).

En natuurlijk willen we ook Dames 1 hartelijk danken die de hele avond de bediening en barbezetting hebben verzorgd! En tenslotte veel dank aan de vrijwilligers die de organisatie van deze avond op zich hebben genomen.