MAAK KANS OP MOOIE PRIJZEN BIJ SPORTWAYS AS ZATERDAG OP ONZE CLUB!

Nieuws afbeelding 9 april 2015

Kom op  zaterdag 11 april Prijsschieten op het gatendoek bij het ‘SportWays’ evenementje op onze club! Het wordt een groot festijn en alle jeugdleden kunnen hieraan deelnemen. Er zijn mooie prijzen te winnen, zoals hockey- sticks, shirts en kousen! De overal winnaar van dit evenement op 40 clubs in Nederland wint een hockeykamp. Winnaars worden via email en facebook op de hoogte gebracht. SportWays is de hele dag aanwezig, dus zorg dat je erbij bent.

Naast dat je je hockeyskills kunt showen tijdens het prijsschieten, kan je ook het goede doel steunen door je oude hockeystick te doneren. SportWays steunt namelijk de Kadish Foundation. Sportways zal een grote ton neerzetten, waarin iedereen zijn oude sticks kan afgeven. Zo geef je arme kinderen uit de sloppenwijken van Afrikaanse landen een kans om te hockeyen, want met een stick en een bal kan je veel bereiken! Het zou daarom te gek zijn als jullie allemaal jullie oude sticks meenemen naar het evenement en afgeven bij het SportWays team!

Kom daarom zaterdag naar de club en doe mee! SportWays kan natuurlijk ook al je vragen beantwoorden over de hockeykampen en over de Kadish Foundation. www.kadish.nl