VERSLAG VAN DE WEEK: SUPER F-JES

Nieuws afbeelding 10 april 2015

Zaterdagochtend 4 april was het zover. Iedereen was druk bezig met alle voorbereidingen voor het "Back to The future" E-toernooi op onze eigen club.

Maar er stonden ook 7 meisjes van Abcoude in de startblokken voor het super F-toernooi bij MHC Amstelveen.

Onze meiden speelden de sterren van de hemel. Wat een enthousiasme. En wat fanatiek. Niet alle 5 de wedstrijden konden ze met gemak winnen. Maar er werd heel goed & sportief gespeeld. Het springkasteel zorgde tussen de wedstrijden door dat de meiden alle overbodige energie kwijt konden. En het ijsje en de popcorn voor de nodige nieuwe energie.

En aan het einde van de dag kwam het verlossende woord: Abcoude kon een prachtige beker mee naar huis nemen. Wat was het een geweldige dag!

Tess, Mathilde, Sara, Lisa, Carlijn, Elsa en Rinke: jullie zijn onze super F-meiden.

Gefeliciteerd met de prachtige beker