INSCHRIJVING ABN AMRO FAMILIETOERNOOI GEOPEND

Nieuws afbeelding 6 mei 2015

Het leukste evenement van het seizoen zit er weer aan te komen: Het ABN AMRO Familietoernooi! Dit jaar zal het familietoernooi worden georganiseerd op zondag 24 mei (1e Pinksterdag). Net als voorgaande jaren gaan we er ook dit jaar weer een waanzinnig succes van maken.

Op deze spetterende dag zullen er wedstrijdjes gespeeld op een half veld 8 tegen 8. Naast de hockeywedstrijdjes kunnen we natuurlijk ook weer helemaal los gaan op de attractie en wordt de dag wordt afgesloten met een barbecue en borrel. Schrijf je daarom snel in samen met je vader, moeder, broers, zussen, vriendjes, vriendinnetjes en iedereen die mee wil doen. Er kan worden ingeschreven per team van minimaal 8 spelers of individueel. Van alle individuele inschrijvingen maakt de organisatie enkele teams. Graag bij inschrijving de leeftijd van de spelers vermelden, zodat we op basis van leeftijden de poules in kunnen delen, zodat de jonge spelers bij elkaar in de poule kunnen worden ingedeeld.

Druk op onderstaande knop om je in te schrijven!

Kosten voor het toernooi zijn € 17,50 wanneer je de hele dag komt en ook blijft barbecueën, € 10,00 als je wel de hele dag komt hockeyen, maar niet blijft eten en € 8,50 wanneer je alleen maar komt eten.

Het thema van dit jaar is: Summertime!! Ben jij die waanzinnige surfer, of die zeemeermin? Of misschien zijn jullie wel die verbrande of te gebruinde zonaanbidders? Het mag zo gek zijn als jullie zelf maar kunnen bedenken. Wees zo creatief mogelijk en leef je helemaal uit op de aankleding van het team. Elk jaar weer zien we teams steeds mooier en leuker verkleed. Deze trend willen we natuurlijk doorzetten. Het team dat het best verkleed komt, wint natuurlijk een geweldige prijs.

Tot zondag 24 mei!!
Groetjes,