Redactie

VERSLAG VAN DE WEEK: IN DE REGEN SPEELDE M8E1 EEN PUIKE WEDSTRIJD (+ TOEGIFT VAN MB1)

Nieuws afbeelding 18 mei 2015

9.00 Uur 's ochtends, in grauw en nat weer, begonnen we de wedstrijd tegen de Kikkers. Omdat er nog een paar teamgenoten op vakantie waren, werden we versterkt door Elise en Nafthaly uit de ME3. Voor hen was het even wennen om 8-tal in plaats van 6-tal te spelen, maar dat pakten ze heel snel op. De Kikkers waren goed, en we moesten dan ook heel goed ons best doen om de bal te veroveren. Dat viel niet mee, maar gelukkig werden we er steeds beter in. En kwamen we 2-0 voor! Maar de Kikkers lieten dat niet op zich zitten en scoorden ook. En nog een keer. Toen scoorden wij weer, maar helaas maakten zij toch een doelpunt meer dan wij. 3-4 voor de Kikkers dus. Jammer. Maar het was wel fijn om weer te spelen na die heerlijke, lange vakantie!

Elise en Nafthaly, heel erg bedankt voor het invallen!

Groetjes,
M8E1

PS: Wie deze rubriek een beetje volgt heeft misschien in de gaten dat de MB1 bijna iedere week een verslag heeft van hun wedstrijd (na te lezen via de website onder JEUGD-WEDSTRIJDVERSLAGEN). Zo ook deze week, voor de laatste keer dit seizoen en deze week weer zo leuk, dat we hem in de bijlage toevoegen. Veel leesplezier!

Bijlage