LAURENS CONIJN NEEMT AFSCHEID ALS COORDINATOR OPA

Nieuws afbeelding 28 mei 2015

Na jaren van trouwe dienst stopt Laurens Conijn met zijn taak als coördinator Oud Papier (OPA). De club is Laurens heel veel dank verschuldigd voor al het werk dat hij verricht heeft zodat er voldoende mensen op de vrachtwagens waren, de containers op tijd geopend en afgesloten werden etc.

Het ophalen en de inzameling via de container op het Dokter van Doornplein van oud papier levert een belangrijke inkomstenbron voor de club, misschien weet niet iedereen dat. Een grote groep mensen onder leiding van Laurens zet zich in om dit te regelen. Waarvoor veel dank!

En nu draagt Laurens dus het stokje over, aan Aad Jansen. Laurens blijft nog wel betrokken bij OPA, want hij zal nog regelmatig te zien zijn achter op de vrachtwagen. Laurens, bedankt, en Aad, veel succes en plezier!