UITJE MET BEWONERS MERENHOF

Nieuws afbeelding 18 augustus 2015

Afgelopen zaterdag hebben wij als HVA meegedaan aan het door de Rotary Vinkeveen-Abcoude georganiseerde uitje voor de bewoners van de Merenhof. Een fantastische middag die ons veel plezier en leermomenten heeft opgeleverd.

Vanaf de Merenhof werden de bewoners begeleid naar het viscentrum. Gedurende de middag kon er gevist worden, een rondleiding in het fort en vooral veel met elkaar gelachen en praten over kunst, voetbal, eten en natuurlijk vissen. Een heerlijke bbq als afsluiting waarna de bewoners weer teruggebracht werden. De bewoners genoten zichtbaar want zo vaak hebben ze dit soort uitjes niet.

Naast mijn aanwezige mede bestuursleden wil ik Nicky, Maud en Sophie uit Dames 1, Thom, Pim, Thijs, Niels, Floris, Wouter en Hans van Heren 1 danken voor hun hulp die dag. In het kader van mini van de week hielpen Stijn Gorter en Casper Kreyenberg ook heel goed mee. Uit de reacties van de hulptroepen bleek dat ze de middag erg leuk vonden en dat ze heel goed contact met de bewoners hadden.

Al met al een mooie activiteit die wat ons betreft voor herhaling vatbaar is. Vriendschappen voor het leven gesloten met onze vrienden aan de overkant.  Ik verwacht dan ook dat wij als HVA vaker activiteiten zullen ondernemen met de Merenhof.

Rest mij nog de Rotary en de Merenhof en zijn bewoners te danken voor deze top middag.

Jeroen van Meerten