Leden

(OUD) HOCKEYSTERS VANAF 30 JAAR OPGELET!

Nieuws afbeelding 30 september 2015

(Oud) hockeysters vanaf 30 jaar opgelet!

Wij zoeken nieuwe dames met enige speelervaring voor ons dames veteranen hockeyteam in Abcoude.

Heb je bijvoorbeeld vroeger gehockeyd en heb je zin om het weer op te pakken? Of ben je op zoek naar een nieuw team? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Gezelligheid en teamsfeer is voor ons erg belangrijk. Tegelijkertijd winnen we graag en zetten we onze beste beentjes voor tijdens de training en wedstrijd.

We trainen een avond per week (woensdag) en op zondag spelen we competitie.

De zondagen liever vrij?

Juist vanwege de drukke levensfase waarin de meesten van ons zich in bevinden, bestaat er de mogelijkheid om part-time lid te worden. Dit betekent dat je wel mee traint op de woensdag en maximaal 50% van de wedstrijden meedoet. Zo ben je betrokken bij het team en houd je privé de juiste balans!

Kom eens meetrainen!

Eerst meedoen, dan geloven. Je bent van harte welkom om mee te komen trainen. Zo krijg je een gevoel bij de sfeer in het team en het spelniveau en ben je meteen lekker sportief bezig.

Nieuwsgierig geworden?

Neem contact op met onze aanvoerster, Petra Stigter via [email protected].

Hopelijk tot ziens op de club!