SPAARACTIE WORDT KORTINGSACTIE BIJ JAWA

Nieuws afbeelding 7 november 2015

Verleden

Vanaf 01 november jl. is de spaaractie bij JaWa verlopen, waarbij HVA leden op al hun aankopen een tegoed van 6% op hun blauwe HVA clubkaart krijgen bijgeschreven.

Heden

Vanaf 01 november jl. is daar een alternatieve en tijdelijke kortingsactie voor in de plaats gekomen. HVA leden krijgen nu direct 6%  korting op hun aankopen bij JaWa in de winkel en bij de stands op de club. In de winkel alleen op vertoon van de blauwe HVA clubkaart. Deze kortingsactie kan niet gecombineerd worden met andere kortingsacties.

Toekomst

JaWa gaat in de toekomst/lente over op een eigen klantenkaart, zoals bij meerdere winkels gebruikt wordt. HVA leden ontvangen dan directe korting bij aankopen, waarbij vertoon van de HVA clubkaart niet meer noodzakelijk is. Meer informatie over de JaWa klantenkaart en bijbehorende actie volgen tzt.