WEDSTRIJDVERSLAG: HV ABCOUDE ME5 VS XENIOS ME5

Nieuws afbeelding 1 december 2015

De laatste wedstrijd voor de winterstop dus de meiden wilden nog een keer vol gas geven. Maar dat wilden de meiden van Xenios blijkbaar ook dus die kwamen sterk uit de startblokken. Na 5 minuten moest onze keepster Lieve voor de eerste keer de bal uit het net vissen. Carmen, Guusje en Flo verdedigden zo goed als ze konden maar de meiden van Xenios speelden erg goed en na 15 minuten stond het dan ook 3-0 voor Xenios.

Na 20 minuten volgde een prachtige aanval waarbij de bal via Flo naar Amber en Ricky ging die een prima pass gaf op Voske en die deed wat ze al zo vaak had gedaan, scoren.

We gingen dan ook met 3-1 de rust in, er was nog niets verloren.

Helaas bleek in de rust dat onze keepster Lieve geblesseerd was geraakt en vervangen moest worden door Guusje.

De tweede helft vertoonde hetzelfde beeld als de eerste. Xenios maakte 4-1 waarna Voske er nog 4-2 van maakte maar daarna had Xenios de overhand en maakte er uiteindelijk 6-2 van.

De meiden hebben geknokt voor wat ze waard waren maar helaas was dit keer Xenios de sterkere.

Na het feliciteren van de tegenstander in de stromende regen naar het clubhuis om gezamelijk wat te drinken. De eerste seizoenshelft zit erop en die was top, dank ook aan Stephanie en Mark voor de uitstekende coaching.

Nu op naar de feestdagen en tot volgend jaar.

Met vriendelijke hockeygroeten,

Een trotse me5 vader.