VAN DE VOORZITTER: LUSTRUMBORREL OP 13 DECEMBER!

Nieuws afbeelding 9 december 2015

Beste HVA’ers,

Nu de sint net het land verlaten heeft en de pepernoot dampen zijn gaan liggen kunnen wij komend weekend ons lustrum gaan vieren. Aanstaande zondag zal "de lustrum borrel” plaatsvinden vanaf 16.00 uur op de club.

Wij hopen dat vele (jeugd) leden en ouders zullen komen om samen met ons de afgelopen 40 jaar toe te drinken. Het eerste uur zullen wij u van drank voorzien en zal er vanaf 18.00 een grote loterij plaatsvinden. Tijdens de receptie kunnen hier nog loten voor worden gekocht. Het wordt een mooie middag waar jong en oud zich zullen vermaken. Voor de jeugd neem vooral je stick mee, want je kunt vast op het veld spelen (wel bitjes in).

Werkzaamheden op de club:

Er zijn nog steeds werkzaamheden rondom het nieuwe veld (duurt nog tot april), hierdoor is het soms modderig en liggen de platen wat scheef. Er staan duidelijke borden dat fietsers en bromfietsers moeten afstappen, wij raden dit dan ook iedereen aan als men naar de club komt en vertel het vooral uw kinderen. Wij zullen nogmaals de werklui vragen om het pad schoon achter te laten en te zorgen dat het zo min mogelijke gevaarlijk situaties oplevert.

Inmiddels is het zaalseizoen begonnen en heeft Heren 1 inderdaad zijn laatste wedstrijd voor de winterstop gewonnen. Hulde mannen, mooi om te zien dat beleving en geloof in jezelf en het team tot prachtige resultaten kunnen leiden. We zijn er nog niet maar wij zijn nu al een beetje trots op hen. Heren B is het ook gelukt weer wat hoger op te klimmen, niet onbelangrijk met een naderen uitbreiding van veteranen.

Vorig weekend gaf maar weer aan dat het wellicht beter is om nu in de zaal te staan. Op zondag 29 november kwam het water weer met bakken uit de hemel en moesten bestuursleden voor dag en dauw het bed uit om samen met een aantal getrouwen het ouderwets waterschuiven, een afgeleide van het beroemde sneeuwschuiven, te beoefenen. Gelukkig konden een aantal wedstrijden doorgang vinden en ik wil een ieder die hier geholpen heeft erg bedanken. Overigens kijken we wel naar een oplossing voor het water probleem wat nu een aantal keer heeft plaatsgevonden.

Ik zal u deze winter nog een aantal keer lastigvallen met misschien wel hele mooie zaalhockeyberichten. Maar allereerst hoop ik velen van jullie aanstaande zondag te zien.

Tot dan en tot Scoop.

Jeroen van Meerten