VERSLAG VAN DE WEEK: JC1, YOU WIN SOME YOU LOSE SOME EN HEBT PLEZIER!

Nieuws afbeelding 18 januari 2016
Deze week een mooi verslag van de zaalhockeywedstrijden van JC1 tegen toppers Rood Wit en HBS, door Jelle:

Abcoude JC1 - Rood wit JC2

De wedstrijd tegen Rood Wit begonnen we zeer sterk. We scoorden een paar keer en leken wel te gaan winnen. Toch kwam Rood Wit goed terug. Door een paar hele goede reddingen van Jelle (onze keeper) bleven we nog wel gelijk staan. Uiteindelijk werd het toch nog 4-2 voor ons. Op het laatste moment kwam nog de 4-3 maar het werd niet meer gevaarlijk.

Abcoude JC1 - HBS JC12

De wedstrijd tegen HBS begonnen wij ook sterk met een doelpunt. Maar daarna zakten we al gauw weer in en was de spits van HBS goed op dreef. De tweede helft maakten we nog wel één doelpunt maar het was niet genoeg. Door een zeer onterechte strafbal scoorden zij een van de vele doelpunten. We probeerde nog te winnen door de keeper te wisselen voor een speler maar daardoor kwam nog een doelpunt. Uiteindelijk is het 6-3 geworden.

Ik vind dat onze keeper man van het weekend was en ook waren de scheidsrechters(ondanks de strafbal) erg goed. Het was een leuke middag en 3 punten uit 2 wedstrijden is best goed!