UITNODIGING VRIJWILLIGERSDINER 2 APRIL

Nieuws afbeelding 18 februari 2016

Op 2 april is weer het traditionele vrijwilligersdiner voor alle vrijwilligers op de club. Daaronder verstaan wij iedereen die zich onbetaald inzet voor de vereniging, anders dan voor de reguliere taken zoals bardiensten, wedstrijddiensten, rij- en scheidsrechtersbeurten. Het vrijwilligersdiner is altijd supergezellig, dus dat wil je niet missen!

De vereniging draait op haar vrijwilligers en wij zijn dan ook heel blij dat wij een grote fijne groep mensen hebben die zich belangeloos voor onze club inzet. Dankzij deze mensen kunnen onze leden met veel plezier hun sport uitoefenen. Wij zetten onze vrijwilligers dan ook graag even in het zonnetje en willen hen met dit vrijwilligersdiner hartelijk danken voor hun bijdrage.

We hebben besloten het diner dit jaar niet af te sluiten met een seniorenfeest, dus er is meer tijd voor het eten en borrel.

Aanmelden voor het diner is nodig en kan via [email protected]. Vermeld bij je aanmelding welke taken je als vrijwilliger uitoefent. Meld je snel aan, want vol=vol!

Wij treffen jullie graag op 2 april aan de dis!