VAN DE VOORZITTER: OVER TOPWEDSTRIJDEN EN DE ACCOMMODATIE

Nieuws afbeelding 9 maart 2016

Beste HVA’ers,

De breuken zijn geteld en de ski’s weer opgeborgen voor een jaar voor een groot aantal HVA’ers, en zo kan het zijn dat je een weekend later al weer in volle competitie moet gaan. Voor sommigen begon de tweede helft met een enorme klap waar de haren van recht overeind gingen staan. De oefen clash tussen de veteranen van Loenen en Abcoude werd met een welgemikte bliksemschicht tot ontploffing gebracht en toen wisten we het zeker de tweede helft van het seizoen kan beginnen.

Top wedstrijd Heren 1 as zondag 14:30, komt allen.

Aanstaande zondag staat er een belangrijke wedstrijd voor Heren 1 op het spel, niet alleen moeten ze zich revancheren voor de smadelijke nederlaag aan het begin van het seizoen tegen de Kikkers, maar bij winst op deze groene mannen is de tweede plaats vast in handen en kan er naar boven worden gekeken. Een goede oefencampagne waarbij de team spirit en verbetereing van het spel duidelijk was te zien. We hebben er alle vertrouwen in en we hopen dan ook dan vele toeschouwers as zondag om half 3 langs de lijn zullen staan.

Zaalkampioenen:

Mede namens het gehele bestuur en de club willen we de volgende zaalteams feliciteren met hun kampioenschap. MC3 geheel op eigen kracht op de laatste dag de titel binnen gehaald, MB1 door echt heel goed zaalhockey ruim ongeslagen in hun poule en JA1 die ook enorme stappen hebben gezet het effect van mee trainen en spelen met H1 waren duidelijk te zien bij een aantal spelers waardoor het team beter is gaan presteren. We gaan jullie tijdens het familie toernooi op 15 mei huldigen.

Fietsenstalling

Bij aankomst op het complex zullen jullie bij de ingang de nieuwe fietsenstalling aan de linkerkant zien, de brommerstalling is aan de rechter kant. Dus het is niet meer mogelijk om vlak bij het veld te parkeren. Het is even iets verder lopen maar we hebben daardoor meer ruimte rond de velden die op termijn ingevuld zal gaan worden. We vragen om begrip en hopen dat iedereen zijn fiets of brommer wil parkeren op de nieuwe plekken.

HVA Complex Rookvrij

Tijdens het HVA2020 traject is door enkele leden het initiatief genomen om onze vereniging rookvrij te maken. Tijdens de ALV in november 2015 is dit besproken en werd het idee gesteund door de leden. Inmiddels hebben de gemeente en de FC Abcoude het plan omarmd en is het gehele sportcomplex rookvrij vanaf heden. Er is één uitzondering op de regel: het dakterras op zondagmiddag! Wij vragen iedereen in het begin rokers vriendelijk te vragen om het veld niet te roken, het is belangrijk een gezond sportklimaat met zijn allen te creëren

We gaan dus weer beginnen en ik hoop velen van u zaterdag of zondag te mogen begroeten op ons mooie complex in aanbouw.

Jeroen van Meerten