ALLE BALLEN VERZAMELEN

Nieuws afbeelding 10 maart 2016

Wist je dat wij van de HVA heel veel gele ballen kwijt zijn? Deze ballen worden gebruikt op de woensdag- en vrijdagmiddag bij de trainingen van de DEF-jeugdteams.

Heb jij misschien één of meer gele ballen thuis liggen die eigenlijk niet van jou zijn, maar van de HVA? Of misschien in de trainingstas van je team? Hierbij vragen wij aan alle leden en teams om eens mee te speuren naar de gele ballen van de HVA. Je kunt deze, vanaf maandag 14 maart 2016, beneden in het clubhuis inleveren.

Gele ballen

Aan het begin van dit seizoen heeft de HVA 250 gele ballen voor de DEF-jeugd aangeschaft. Deze worden bewaard in een grote grijze/groenekliko. We zijn nu halverwege het seizoen en er zijn maar liefst 100 ballen kwijt. Af en toe worden er ballen teruggevonden in de sloot of door teams die na de DEF-jeugd trainen en deze dan in eigen trainingstassen bewaren.

Het is de bedoeling dat álle gele ballen in de kliko terugkomen.

De ballen kunnen in de buis tegenover de ingang beneden in het clubhuis gestopt worden.

Eigen gele bal

Heb je zelf een gele bal? Bewaar deze dan voor thuis en zet je naam er op. Wil je op je verlanglijst een hockeybal zetten; vraag dan een andere kleur dan geel.

In de toekomst gaan we ervan uit dat een gele bal op het terrein van de HVA eigendom van de HVA is.

Witte ballen

Ook de witte ballen raken we, elk seizoen, in grote aantallen kwijt. Help meteen mee om deze terug te brengen. Kijk even bij je in de schuur/de kelder/de kast/de ballenmand/onder je bed/bij je hockeyspullen en lever de ballen die van de HVA zijn weer in bij de HVA. Dat kan in de metalen kooi in kleedkamer 1.