NIEUW: INTRODUCTIEBOEKJE VOOR NIEUWE LEDEN

Nieuws afbeelding 30 maart 2016
Met trots melden wij dat een grote stap is gezet om nieuwe leden wegwijs te maken op HV Abcoude. Er komt nogal wat op je af als je zelf of je kind lid wordt van onze vereniging. Trainingen, tenue, rijbeurten, bardiensten, wedstrijddiensten, spullen die aangeschaft moeten worden, een website, een app, Lisa? en ga zo maar door. Voor nieuwe leden en hun ouders/verzorgers was het niet altijd gemakkelijk om uit te vinden hoe alles werkt, wat ze van de vereniging konden verwachten en wat ook van hen verwacht werd. Daarom is er nu het introductieboekje. Alle nieuwe leden krijgen zo'n boekje aangeboden. Hierin staat alles wat je moet weten als je lid wordt van HV Abcoude. Misschien ook nog wel nuttig voor reeds bestaande leden? Het is een echt boekje geworden, maar in de bijlage is de digitale versie te vinden.

Heel veel dank aan de communicatiecommissie, in het bijzonder aan Jan Jelle, Patrick en Nienke voor al het werk dat zij hieraan besteed hebben. Het is een prachtig documentje geworden!