HVA VRIENDEN- EN BUSINESSCLUB BORREL 29 NOVEMBER

Nieuws afbeelding 22 november 2016

De Sponsorcommissie nodigt graag alle Vrienden en Sponsoren uit voor de vrienden- en businessclub borrel op dinsdag 29 november, vanaf 19.30 in de Witte Dame. Ze hebben een aantrekkelijk programma voor u samengesteld dat in het teken staat van Toen, nu en morgen met sprekers Han van Blokland en Arthur van Gils, Hans Oostindie en Teun de Nooijer.

Mocht u iemand kennen voor wie sponsoring van onze club interessant kan zijn of zich aan wilt sluiten als vriend, dan is hij of zij welkom als introducé.

Graag voor 24 november aanmelden via [email protected].

Over de HVA Vrienden- en Businessclub
Vorig jaar zijn we begonnen met de HVA Vriendenclub. Een nieuwe manier waarop je een bijdrage kan leveren aan de toekomst van onze hockeyvereniging. De jaarlijkse bijdrage komt namelijk geheel ten goede aan de jeugd. Dat betekent: professionelere trainers, leukere en betere trainingen en het juiste materiaal! Voor de Vrienden & Sponsoren, die onze club een warm hart en een financiƫle bijdrage toe dragen, organiseren we twee keer per jaar een inspirerende avond waarop we een sportief getint programma aanbieden en iedereen volop de gelegenheid krijgt te netwerken en bij te praten onder het genot van een hapje en drankje.