VAN DE VOORZITTER: OVER KAMPIOEN EN FAMILIETOERNOOI

Nieuws afbeelding 22 mei 2017

Beste HVA’ers,

De laatste loodjes het komende weekend voor de jeugd. We hebben al een kampioen in onze geledingen en daar kunnen nog 3 teams bij komen. In ieder geval eindigen een groot aantal teams in de top van hun poule.

Familietoernooi op zondag 4 juni geef jouw team snel op!

Dit jaar is het thema Bohemian Festival, daar valt wel een team mee aan te kleden toch? Voor de kids is er een testcenter van onze sponsor ABNAMRO, waarin vele trucs getest kunnen worden, die je van de tophockeyers kent. En natuurlijk is er ook weer het beroemde waterparadijs en een gezellige BBQ. Zorg dat je erbij bent op zondag 4 juni. GEEF JE TEAM OP! Ga snel naar; www.evenementen-hvabcoude.simpsite.nl.

Huldiging van de kampioenen zondag 28 mei om 16.30 uur op HVA

De ingeslagen weg blijkt een goede weg te zijn en we zien het niveau omhoog gaan. Aanstaande zondag gaan we alle zaal- en veldkampioenen van de jeugd huldigen op het clubhuis, na de wedstrijd van Heren 1. Het belooft een gezellige drukte te worden, met veel blije gezichten, want we hebben behoorlijk wat teams die dit jaar kampioen zijn geworden. Komt allen om de kampioenen toe te juichen.

Dames B zoekt speelsters

Een aantal jaar hebben we alweer twee dames veteranen teams rondlopen en dat willen we graag zo houden. Maar we hebben wel nieuwe spelers nodig om Dames B in competitie te houden. Het is een leuk en gezellig team waar veel plezier tijdens en na de wedstrijd is te zien. We roepen iedereen op die graag wil hockeyen in Dames B om zich aan te melden, zodat dit team ook volgend seizoen weer te bewonderen zal zijn.

Komend weekend gaan we weer verder en zullen de teams in de race om het kampioenschap extra hun best gaan doen zodat we een drukke huldiging krijgen op zondag 28 mei. Iedereen heel veel succes, plezier en tot op de velden.

Jeroen van Meerten

Voorzitter HV Abcoude