DE LAATSTE WOORDEN ALS VOORZITTER

Nieuws afbeelding 20 juni 2017

Beste HVA’ers,

Met deze laatste bijdrage van het seizoen zal het ook mijn laatste bijdrage zijn als voorzitter van HV Abcoude. Het is een eer geweest om de afgelopen 3 jaar het bestuur en club te mogen voorzitten en ik denk we met z’n allen veel bereikt hebben. Ik kijk dan ook met veel genoegen terug naar de inzet van velen van jullie die HVA naar een hoger plan hebben gebracht. Als klein bedankje wisten alle senioren teams afgelopen zondag te winnen, dus die steek ik dan maar in mijn zak.

We hebben eindelijk dit seizoen een derde veld gekregen, de jeugd heeft een explosieve groei laten zien in niveau en aantal teams. Dit jaar resulterend in totaal 10 kampioenen in de zaal en op het veld. Het technisch kader is verder geprofessionaliseerd met behoud van de waarden van HV Abcoude, waar jullie ook aan bijgedragen hebben. HVA is niet meer een anonieme hockeyclub in de hockeywereld. We worden op vele plekken besproken en onze ideeën worden overgenomen. HVA staat bekend als een leuke, ambitieuze, sportieve familieclub waar top- en breedtesport hand in hand gaan.

In de afgelopen jaren is ook de seniorenafdeling gegroeid naar 10 teams in het komend seizoen. Heren 1 is beter gaan spelen en ondanks dat het dit jaar niet gelukt is weet ik zeker dat dit team de 2e klasse gaat halen volgend seizoen. Dames 1 hebben we in stand kunnen houden en met betere vooruitzichten zal dit team ook gaan groeien en vast promoveren. Het komend seizoen zijn de veteranen vertegenwoordigd met 6 teams, waarbij we nu ook steeds meer spelers aantrekken zodat we komend seizoen Heren C kunnen formeren.

Ik ben er dan ook trots op onderdeel te zijn geweest van deze groei en ik weet zeker dat het komende bestuur onder Casper Heijsteeg en met het nieuwe TC lid Ivo Zernitz, uiteraard als de ALV dat goed vind, de ingeslagen weg zal vervolgen en we nog prachtige jaren tegemoet gaan. Ik roep dan ook iedereen op naar de ALV te komen.

ALV op donderdag 29 juli, komt allen!

Op de ledenvergadering zal de voorzittershamers worden doorgegeven aan Casper Heijsteeg, maar ook de begroting en de plannen voor het komend seizoen komen aan de beurt. Er is ook een speciaal agendapunt zijn maar daar kan nog niets over gezegd worden. Voor bitterballen wordt gezorgd en misschien wel een koel drankje. Reden genoeg om te komen!

Activiteit Merenhof op vrijdag 14 juli

Na de succesvolle avond vorig jaar met de Merenhof, gaan we dit jaar wederom een prachtige activiteit voor ze neerzetten, geheel volgens het concept van vorig jaar. De bewoners vonden het een topavond en wij kunnen hun een hoop plezier bezorgen. Er zijn al behoorlijk wat aanmeldingen maar meld je nog aan aan bij het bestuur, [email protected]. Met de begeleiders beginnen we om 17.00 uur met de borrel en snacks op de Merenhof, waarna we naar de club gaan om de bewoners een onvergetelijke hockeyavond te bezorgen. Rond 21.00 uur is het afgelopen.

Familietoernooi zondag 16 juli

Op 16 juli gaan we er weer een topdag van maken. Een Bohemian thema waar we met z’n alle in hogere sferen zullen komen. Zorg dat je erbij bent, GEEF JE TEAM OP! Ga snel naar www.evenementen-hvabcoude.simpsite.nl.

Met enige weemoed leg ik nu de voorzitterspen neer, maar ik hoop jullie allen nog vaak op de club of ergens in het dorp te zien. Mijn voorspelling: het gaat alleen maar leuker worden voor de club de komende jaren.

Groeten!

Jeroen van Meerten