Evenementen

FIETSEN MET EN VOOR JE CLUB - VERDIEN GELD VOOR HVA

Nieuws afbeelding 2 juni 2017

Lionsclub Abcoude -Baambrugge en Rabobank Amstel en Vecht organiseren een recreatieve fietsdag. Met deze tocht kunnen deelnemers geld verdienen voor hun lokale verenigingen. Elke deelnemer rijdt voor een club naar keuze.

De Rabobank stelt € 5.000,- ter beschikking. Dit bedrag wordt naar rato van aantal deelnemers en gefietste afstand verdeeld over de verenigingen waarvoor
men fietst. Hoe meer deelnemers per club (minimaal 20) hoe hoger de opbrengst voor die club. Het is dan ook belangrijk om zoveel mogelijk mensen te mobiliseren. Vrienden, familie, buren en kennissen, iedereen is welkom!

Het sponsorbedrag mag de vereniging vrij besteden aan bijv. nieuw materiaal, een einde seizoensbarbecue/feest ofwel een goed doel. Deelnemers die meerijden zonder vereniging kunnen met hun deelname Stichting Jongeren Actief of de Voedselbank steunen.

Info en inschrijven: https://www.lions-abcoude-baambrugge.nl/events/fietsen-met-en-voor-je-club/