VAN ONZE NIEUWE VOORZITTER...

Nieuws afbeelding 8 september 2017
Hockey voor iedereen
Op de openingsdag van de EuroHockey Championships hebben wij ons met vele andere hockeyverenigingen aangesloten bij de nieuwe KNHB campagne ‘Hockey voor iedereen’. De campagne is gericht op diversiteit in de hockeysport en de acceptatie daarvan. Oftewel: hockey is voor iedereen, ongeacht religie, achtergrond, huidskleur of seksuele voorkeur. In de loop van dit seizoen zal de bond met diverse initiatieven komen waaraan wij verder invulling gaan geven.

Helden en Heldinnen
Met het Nederlandse Dames- en Herenteam als kersverse heldinnen en helden en met het lood van de feestweek nog in de schoenen, is iedereen weer begonnen met training. De meesten hebben zelfs al een oefenwedstrijd gespeeld. Als ik de sterke verhalen van afgelopen zaterdagochtend en -middag mag geloven dan bestaat een wedstrijd van de HVA jeugd grotendeels uit panna’s, backhandgoals en soms zelfs volleys die de goal van Kemperman doet verbleken. Mooi die jeugdige bravoure. Soms ook werd een traan gelaten, maar die verdwenen snel in het spel.

Informatieavonden
De informatieavond van de E- en F-jeugd deze week was druk bezocht met een goede interactie tussen de kersverse coaches, spelleiders, supporters en categorie-leiders. Ook zij komen dit jaar weer goed beslagen ten velde. Voor de scheidsrechters is er volgende week woensdag een opfrisavond. Daarmee zou iedereen klaar moeten zijn voor het nieuwe hockeyseizoen. Veel plezier!

Tot slot
Dit weekeinde gaat de competitie weer beginnen. Zaterdag de jeugdwedstrijden en zondag spelen onze eigen heldinnen Dames 1 (12:45) en helden Heren 1 (14:30) thuis. Ondanks dat wisselvallig weer is voorspeld hoop ik je dit weekeinde met of zonder paraplu op of langs de velden te mogen treffen.

Groet,

Casper Heijsteeg