MHC De Kikkers - parkeerprobleem!!!

18 maart 2010
Parkeren en bekeuringen bij de Kikkers:

Helaas zijn er afgelopen zaterdag bekeuringen uitgedeeld aan auto’s die op/naast het fietspad geparkeerd stonden, langs onze velden.

Parkeergelegenheid is erg schaars vlak bij het clubhuis. Eerder op de Fandango is er een parkeerterrein van de tennisclub waar soms nog gaatjes zijn (onze uitspelende teams parkeren daar ook en straks de tennissers). Er mag daar ook langs de stoep geparkeerd worden en dichter naar het clubhuis toe, liefst aan een kant van de straat, in de berm. Denk erom dat er hulpdiensten door moeten kunnen! Ondanks dat er deze week geen paaltje meer stond, mag je nooit het fietspad oprijden om daar in het gras te parkeren. Wat dan dus ook meteen bekeurd werd.

Probeer de kinderen even af te zetten bij het clubhuis en rij terug richting tennis om daar te parkeren. Of parkeer bij de parkeerterreinen van de ‘Breedenborgh school’ en loop vandaar naar de Kikkers. Als je van de N205 komt richting Nieuw Vennep de 1e rotonde rechts (IJweg) en de 1e straat links (Sarabande). Daar parkeren en met je rug naar de school langs de sloot het wandelpaadje op lopen (richting noord). Je komt dan uit op het fietspad langs de hockeyvelden.

Als je bij club bent rij je terug de Fandango uit en links de Operaweg op en links de rotonde om over de Noordelijke Randweg, terug langs de velden. Bij de rotonde links de IJweg op en dan links de Sarabande in om te parkeren en lopen langs de sloot.

Hopelijk kan iedereen toch zijn auto kwijt en terug naar huis zonder bekeuringen.

Wedstrijdsecretariaat MHC de Kikkers