Tijdens de ALV van donderdag 28 juni

Nieuws afbeelding 29 juni 2018
Donderdagavond is tijdens de ALV onder dankzeggingen afscheid genomen van bestuurslid accommodatie Piet Hein Knoop. Na instemming van de leden heeft hij het stokje overgedragen aan Jup van 't Veld. Piet Hein heeft een grote kluif gehad aan de afronding van het harmonisatieproces van de gemeente de Ronde Venen. Hoe lastiger het werd, hoe meer plezier Piet Hein er in had! Jup introduceerde zichzelf door te vertellen dat hij sinds twee jaar rondloopt op de club, dat hij het een fijne, open club en zich realiseerde dat dat niet vanzelf gaat en dat hij zich dus graag in wil gaan zetten voor de leden van HVA. Veel plezier en succes Jup!

Ook zijn tijdens deze avond, op voordracht van twee leden, Nicolette Sijpkens en Aad Jansen benoemd als Leden van Verdienste. Beiden zetten zich al jaren in voor de club. Nicolette als stille kracht in de barcommissie en Aad als OPA-aanjager, klussenman en als lid van de sponsorcommissie. Uiteraard valt er veel meer over ze te vertellen, dus lees vooral de bijlage!

Penningmeester Rebecca gaf toelichting op de voorgestelde contributies en begroting voor het seizoen 2018-2019, die vervolgens door de ALV goedgekeurd werden. De contributies stijgen komend seizoen tussen de 1,8% en 2,5%. De contributietabel en begroting zijn te vinden na inloggen op de site, onder "Club - Documenten - Bestuur (ALV)”.

Verder werd door verschillende bestuursleden een korte toelichting gegeven op de plannen voor komend seizoen.