Vrijwilligerscommissie

Ben jij of ken jij?

Nieuws afbeelding 29 oktober 2018
Zonder vrijwilligers bestaat er geen hockeyvereniging Abcoude, want HV Abcoude zijn we samen! We zijn op zoek naar verschillende nieuwe vrijwilligers:

Lid voor de nieuwe commissie Sportiviteit en Respect
Samen met de andere commissieleden ga je deze nieuwe commissie verder vormgeven, bedenk je mooie plannen op het gebied van sportiviteit en respect en voer je deze uit.

Ledenadministratie
Je bent voor nieuwe leden het eerste contact met de club. Je verzorgt de aan- en afmeldingen van de leden en alle wijzigingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de financiële administratie van de contributie-inning. Dit is een functie die je lekker zelfstandig vanuit huis kunt uitvoeren en waarbij je o.a. contact hebt met (nieuwe) leden, de categorieleiders en de penningmeester.

Trainingscoördinator
De trainingscoördinator heeft als hoofdtaak de invulling van de trainingen voor de ABCD-teams. Daarnaast wordt in samenwerking met de vrijwilligerscoördinator het financiële gedeelte verzorgd. Het is een afwisselende functie met veel verschillende contacten.

Wil je meer weten over een van deze vacatures of zou je iets anders willen doen binnen de club, neem dan contact op met Karina Nieland, tel. 06-10377477 of via [email protected].