Evenementen

Sportways kamp in de herfstvakantie: Het veld op met Noor Omrani!

Nieuws afbeelding 5 oktober 2019

Deze herfst organiseert SportWays van 21-23 oktober, weer een hockeykamp bij ons op de club! Alle hockeyfans van 5 tot en met 13 jaar oud zijn van harte welkom.

Het veld op met Noor Omrani!

Houd jezelf in topvorm én verbeter je hockeyskills in de herfstvakantie! Tijdens het SportWays dagkamp van 21 tot 23 oktober op hockeyclub Abcoude komt Noor Omrani langs om jou al haar tricks te leren! Dat wil jij toch ook?!

Noor Omrani staat elke week op het veld met Den Bosch Dames 1. Met haar keiharde backhand maakt ze elke keeper helemaal gek. Deze aanvalster kan niet wachten om jullie vragen te beantwoorden én om met jullie het veld op te gaan. Wil jij daarbij zijn? Meld je dan snel aan!

Kom je met zes of meer teamgenootjes, vriendjes of vriendinnetjes álle drie de dagen naar een kamp op onze club? Mail dan, voordat je je aanmeldt, alle namen van jouw groep, naar welk(e) kamp(en) jullie willen gaan en de naam van de club naar [email protected]. Jullie ontvangen dan allemaal 15% korting!

Let op! Zodra je jouw groep mailt, is de groep definitief. Het is dus niet mogelijk om achteraf nog mensen aan de groep toe te voegen.

Link: https://nl.sportways.com/nl/locations/abcoude?utm_source=club&utm_medium=Abcoude&utm_campaign=Q4_19