Sportiviteit en respect

Blauwe Kaart

Nieuws afbeelding 13 september 2019
Bij HVA hebben we sportiviteit en respect hoog in het vaandel dus na het succes van vorig seizoen hopen we ook dit jaar weer op veel enthousiasme voor de Blauwe Kaart: een compliment aan de tegenstander. Ze zijn er weer, dus speel je als D-, E- of F-team thuis, pak er eentje in het clubhuis en vul samen met het team de kaart in voor je tegenstander! En stuur dan vooral de foto naar [email protected]. We willen weer een grote, bonte verzameling aanleggen. Dank allen!

Hoe werkt de Blauwe Kaart ook alweer?

1. Elk DEF-team ontvangt bij de thuiswedstrijd van de wedstrijddienst een blauwe kaart of pakt er een in het clubhuis.

2. Na elke wedstrijd schrijft het team op de achterkant van de kaart wat er leuk/ positief/ sportief was aan het spel of gedrag van de tegenstander.

3. De manager of coach van het team maakt een foto van de kaart met het compliment en mailt deze naar [email protected]. Leuk als je hem ook in je team app of zet!

4. Daarna geeft het HVA-team de blauwe kaart aan de tegenstander en gaan ze met z'n allen wat drinken.

Uit alle ingezonden foto's wordt aan het eind van het jaar het mooiste compliment gekozen. Het winnende team krijgt een speciale prijs!