zaalhockeycommissie

Informatieavonden zaalhockey jeugd voor teammanagers, coaches en scheidsrechters

Nieuws afbeelding 11 november 2019

Om de teammanagers, coaches en scheidsrechters van alle teams die de zaal in gaan (8E t/m A) goed voorbereid te laten beginnen aan de zaalcompetitie, zijn er voor hen informatieavonden georganiseerd. De planning hiervoor is als volgt:

Woensdag 20 november: teammanagersavond van 19.30 tot 20.30 uur verzorgd door Floris Stigter en Edwin Denekamp. Er zal aandacht worden besteed aan tips voor het maken van een zaalplanning, taken behorend bij zaalwedstrijden en andere nuttige informatie.

Woensdag 27 november: scheidsrechtersavond van 19.30 tot 21.00 uur verzorgd door Edwin Denekamp. Deze avond is uitermate belangrijk vanwege de verschillen met het fluiten op het veld. We doen dan ook een dringend beroep op iedereen die fluit deze avond te bezoeken, maar het is cruciaal voor diegenen die voor het eerst een zaalwedstrijd fluiten.

Maandag 2 december: coach-de-coachavond van 19:30 tot 21.00 verzorgd door Floris Stigter en Leo Westenberg. Er wordt aandacht besteed aan de verschillen in tactiek, techniek en spelregels ten opzichte van het veld.

Ben je als zaalhockeyteammanager, -coach of -scheidsrechter verhinderd om te komen en wil je toch de informatie ontvangen, stuur dan een mail naar [email protected], dan sturen wij je de informatie van deze avond per mail toe.

De Zaalhockeycommissie,

Edwin Denekamp en Floris Stigter