Evenementen

Schrijf je nu in voor het E-toernooi op 11 april - afgelast

Nieuws afbeelding 4 februari 2020
Na de geslaagde editie van vorig jaar is er ook dit jaar weer een E-toernooi op HV Abcoude. En al sneller dan je denkt: op zaterdag 11 april. Het thema is landen! Schrijf je nu in!

Dit E-toernooi is voor de 6-tallen en 8-tallen. Het thema dit jaar is landen. Op de dag zelf kunnen jullie je vanaf 9.30 uur aanmelden bij de wedstrijdtafel en om 10.00 uur starten de eerste wedstrijden. Rond 15.30/16.00 uur zal het toernooi afgelopen zijn.

Als opvulling tussen de wedstrijden door kunnen de kids lekker hockeyen in de pannakooitjes en spelen op het springkussen. Ook zal er gelegenheid zijn om een prachtige teamfoto te maken. Wij vinden het heel erg leuk als jullie verkleed komen als een land (er is ook een originaliteitsprijs te winnen voor het best verklede team!).
Een team van 8 kinderen met 2 coaches/begeleiders kost €90, extra kinderen kosten €7,50 per persoon. Voor de kinderen is er een lunchpakket. Voor de begeleiders is het clubhuis open voor wat te eten en drinken.

LET OP! Er is al een aantal aanmeldingen binnen en er is een maximaal aantal teams dat kan worden toegelaten dus wacht niet te lang en schrijf je snel in. Dat kan nog tot maandag 1 maart dus... WEES ER SNEL BIJ! Wij hebben er heel veel zin in en hopen jullie 11 april bij ons op de club te zien!

Hebben jullie vragen over het toernooi mail dan naar [email protected]