Evenementen

Meld je voor 1 maart aan voor de Vrijwilligersavond (6 maart): [email protected]

Nieuws afbeelding 27 februari 2020
Uitnodiging voor alle vrijwilligers van onze club!
Meld je voor 1 maart aan voor de Vrijwilligersavond op vrijdag 6 maart.
Dat kan door een mail te sturen naar: [email protected]

Waar zou onze club zijn zonder jou? Jij die als vrijwilliger coacht, een team managet of misschien zelfs een hele categorie coördineert, fluit, velden keurt, wedstrijden regelt, oud papier ophaalt, de heerlijkste koffie tapt achter de bar, zorgt dat alle teams het juiste materiaal hebben, klust, poetst, opruimt, toernooien organiseert, sponsort etc. etc.

Het is duidelijk: zonder jou bestaat er geen hockeyvereniging Abcoude. Dus is het de hoogste tijd om jou in het zonnetje te zetten!

Dat willen we doen op:
Vrijdag 6 maart 2020
Om 20.30 uur (inloop 20.15 uur)
In het clubhuis

Wij zorgen voor ruimschoots voldoende hapjes, drankjes en natuurlijk de inmiddels traditionele pubquiz! Een mooie kans om je medevrijwilligers te ontmoeten en samen te strijden om mooie prijzen.

Laat je even weten of je erbij bent? Gewoon even (vóór zondag 1 maart) een mail sturen naar [email protected], that's all! We zien je graag op 6 maart!

De vrijwilligerscommissie