Evenementen

Het SportWays Hockeykamp gaat deze herfstvakantie door!

Nieuws afbeelding 1 oktober 2020

Advertentie:
Ook met de nieuwe regels kan het hockeykamp van SportWays bij ons op de club gewoon doorgaan. Omdat het clubhuis dicht moet blijven, zorgt SportWays voor stevige en beschutte tenten, waaronder we kunnen pauzeren, lunchen en - wanneer nodig - schuilen voor herfstige regenbuien.

Ben jij al klaar voor drie hele dagen lang fanatiek hockeyen in de herfstvakantie? Kun jij niet wachten om met nieuwe skills thuis te komen? Tijdens het hockeykamp bij ons op de club krijg jij niet alleen de kans om jouw technieken te perfectioneren, je kunt ook nog nieuwe moves leren van niemand minder dan Roel Bovendeert!

Roel schittert elke zondag op het hockeyveld voor Bloemendaal Heren 1 en hij zat bij de selectie van het Nederlandse Elftal. Hij won met Bloemendaal in 2018 de EHL en werd landskampioen in hockeyseizoen 2018/2019. Deze fanatieke aanvaller glijdt op spectaculaire wijze de moeilijkste ballen de goal in.

Roel komt naar het hockeykamp in de herfstvakantie. Het kamp is van 12 tot en met 14 oktober 2020. Ben jij tussen de 5 en de 13 jaar oud? Meld je dan snel aan via https://nl.sportways.com/nl/locations/abcoude?utm_source=digipakket&utm_medium=club&utm_campaign=Abcoude

Let op! Omdat het clubhuis gesloten blijft, kan SportWays de lunch niet verzorgen. Je moet daarom zelf een lunchpakketje meenemen. Drinken en lekkere tussendoortjes zullen wel aanwezig zijn. Daarnaast ben je nu echt de hele dag buiten, dus het is belangrijk dat je je warm aankleedt en regenkleren meeneemt.