Bericht van de secretaris: spannende tijden

Nieuws afbeelding 12 oktober 2020

Soms voelt het een beetje als twee stappen vooruit en weer een stap terug. We waren zo blij dat we mochten hockeyen! Door de ingebruikname van de buitenbar kon iedereen met een kopje koffie op afstand naar de wedstrijden kijken en had de club toch nog wat barinkomsten. De verschillende commissies van onze club kwamen op dreef met het maken van gave plannen voor dit seizoen, maar het coronavirus heeft ons weer gedwongen een stapje terug te doen. Gelukkig hebben we tot nu toe kunnen trainen en wedstrijden kunnen spelen! Nu zijn we weer in afwachting van de persconferentie dinsdag.

Maar er zijn ook veel leuke dingen te melden! Ondertussen staat de livestream van veld 1 bij velen van jullie aan. Hebben we van de KNHB te horen gekregen dat de zaalcompetitie onder voorbehoud door kan gaan. En zijn velen aan het studeren voor het scheidsrechtersexamen. Afgelopen weekend was het internationale Coming Out Day, waaraan wij als club natuurlijk meededen. In de herfstvakantie zal er op de club een Sportways-kamp plaatsvinden en er wordt een clinic gegeven door Dames 1 en Heren 1. We zijn heel trots te vermelden dat er 3 talenten uit JC1 geselecteerd zijn voor het opleidingsteam van Midden-Nederland onder 14 jaar en blij dat we in deze lastige tijd twee sponsoren aan de club hebben weten te binden: Lindenhoff en Grutto.

Veel plezier, blijf gezond en let op elkaar!

Sportieve groet,
Marieke Hamers