Laatste brief van de ex voorzitter Pieter de Meyere

13 januari 2011

Beste Leden,

Afgelopen zondag hebben we met elkaar geproost op het nieuwe jaar en de tweede seizoenshelft.

Daarna werd de nieuwe Voorzitter voorgesteld: Jan Duijsens is bereid gevonden deze functie te gaan uitoefenen. Jan is geboren in Zuid-Limburg, getrouwd met Lilian en vader van Jasper (C1) en Eline (D1). Jan heeft ondermeer bij H2 van Abcoude gespeeld en is vervolgens gaan spelen bij H4 van VVV alwaar hij Lilian heeft ontmoet. Bij onze club speelt Jan de trimcompetitie. Hij heeft gestudeerd in Wageningen, gewerkt voor de Amro Bank, Zuivelindustrie, Unilever, een Amerikaans IT bedrijf en is, inmiddels alweer vier jaar, freelance project- en verandermanager.

Hobby’s zijn zeilen en hockey. Jan beschikt over ruime bestuurlijke ervaring: twee jaar Bestuurslid VVV, Lid Bestuur lokale politieke partij, leidde wereldwijd een groep onderzoekers en Lid Medezeggenschapsraad van de Paulusschool.

Een van de Bestuursleden van HVA schrijft over Jan “ een aardige, ambitieuze, gedreven en mens-gerichte leider”. Ik onderschrijf deze woorden volledig en wens Jan heel veel plezier en succes toe bij deze nieuwe uitdaging!

Jan zal formeel voorgedragen worden als Voorzitter op de eerstkomende ALV, tot dan fungeert hij als Voorzitter a.i.

Op deze nieuwjaarsborrel werd Dania van Dishoeck uitgezwaaid en bedankt voor de vele werkzaamheden die zij als Bestuurslid Technische zaken voor haar rekening heeft genomen in de afgelopen drie jaar. Ook ik werd in het zonnetje gezet en verblijdt met bloemen en een fles wijn.

Vervolgens mocht ik de aanwezigen nog even wijzen op de naderende Lustrum activiteiten, daarbij riep (en roep) ik een ieder op om spullen en/of diensten in te brengen voor de veiling op 16 april as. De opbrengst komt ten goede van het oefenveld, aanleg daarvan wordt geschat op € 35.000. Uw veiling inbreng kunt u aan mij mailen; [email protected]

Tot slot wil ik jullie allen bedanken voor het in mij gestelde vertrouwen in de afgelopen drie jaar en wil ik de collega Bestuurders nogmaals bedanken voor de uitermate plezierige samenwerking.

Pieter de Meyere

ex Voorzitter HVA