Jan Duijsens als nieuwe voorzitter van start gegaan

19 januari 2011

Jan Duijsens als nieuwe voorzitter van start gegaan

Nadat Pieter de Meyere in zijn introductie tijdens de Nieuwjaarsreceptie de lat voor mij lekker hoog heeft gelegd, ben ik van start gegaan met het plannen van gesprekken met o.m. de bestuursleden van HVA. Ik wil zo snel mogelijk de vereniging beter leren kennen. Natuurlijk ken ik de club wel een beetje via mijn eigen trimhockeyervaringen, via de teams van mijn kinderen Eline (MD1) en Jasper (JC1) en zaalhockeyervaringen van deze winter. Toch is er nog veel meer nodig om een goed overzicht te krijgen.

De vereniging staat er goed voor, maar zijn er ook een flink aantal uitdagingen. Ik tref een breed enthousiasme aan en veel (ouders van) leden die hun schouders eronder (willen blijven) zetten.

Half februari is de eerste bestuursvergadering. Voor die tijd wil ik de meeste gesprekken afronden en na de bestuursvergadering wil ik bij jullie terugkomen met mijn indrukken en speerpunten voor de komende tijd.

Mochten jullie tips of suggesties voor mij hebben over de vereniging, neem dan gerust contact met mij op (06-22450110 of [email protected]).

Met sportieve groet,

Jan Duijsens