Advertentie: Sportways hockeykampen zomervakantie

Nieuws afbeelding 30 april 2021

Ben jij al plannen aan het maken voor de zomervakantie? Vergeet dan niet het SportWays hockeykamp bij ons op de club!

Tijdens het hockeykamp kun jij naar hartelust hockeyen. Samen met de enthousiaste hockeytrainers van SportWays ga je aan de slag met nieuwe hockeyskills en het perfectioneren van jouw basistechnieken. De uitdagende clinics en afwisselende oefeningen zorgen ervoor dat je heel veel nieuwe dingen gaat leren. Maar er is ook genoeg ruimte om nieuwe vrienden te maken en leuke spellen te doen.

Er wordt onderscheid gemaakt tussen verschillende leeftijdscategorieën, en elke leeftijdscategorie heeft een eigen programma. Je kunt hier meer lezen over de verschillende categorieën en het programma.

Wil jij het nieuwe hockeyseizoen beginnen met een vliegende start en met gloednieuwe skills schitteren op het hockeyveld? Schrijf je dan in via de
website van SportWays!

Heb je al plannen tijdens het hockeykamp in de zomervakantie? SportWays organiseert ook een dagkamp bij ons op de club in de herfstvakantie!

Hockeykamp in de zomer  |  16 t/m 18 augustus 2021
• Kids, 5 t/m 7 jaar
|  YoungStars, 7 t/m 9 jaar  |  Juniors, 10 t/m 13 jaar

Hockeykamp in de herfst  |  18 t/m 20 oktober 2021
• Kids, 5 t/m 7 jaar
|  YoungStars, 7 t/m 9 jaar  |  Juniors, 10 t/m 13 jaar

Aanmelden?

Ben je te oud voor de dagkampen, maar wil je wel heel graag op kamp? SportWays organiseert ook vette
overnachtingskampen in Amsterdam, Antwerpen en Barcelona. Dompel jezelf een hele week lang onder met hockey, hockey en nog meer hockey.

Aarzel je nog om zo ver vooruit te plannen? Logisch, maar geen zorgen! We gaan er vanuit dat de hockeykampen door kunnen gaan zoals gepland. SportWays heeft meerdere protocollen klaarliggen, die in 2020 met succes toegepast zijn op alle dagkampen in Nederland. Daarnaast heeft SportWays al meerdere clinics kunnen organiseren in 2021. Lees hier meer over de policy van SportWays met betrekking tot het Coronavirus.