Update en info weekend 4-5 juni

Nieuws afbeelding 2 juni 2021

Beste leden,

De zon schijnt en er is steeds meer mogelijk, ook bij ons op de club. Nog steeds geldt voor iedereen die naar de club komt dat zij de RIVM gezondheidscheck moeten doen en zich aan de coronamaatregelen moeten houden.

Trainen afgelopen

Als het een normaal seizoen was.., zou dit (week 22) de laatste hockeyweek zijn. Het is voor de meeste teams in ieder geval wel de laatste week trainen. Dus bij deze willen we alle trainers alvast heel hartelijk bedanken voor hun inzet en flexibiliteit afgelopen jaar. Wil je met je team nog even doortrainen? Er is geen trainer beschikbaar, maar je kan wel een veld reserveren via [email protected]. De laatste Funkey-training is op zondag 13 juni.

Nog 3 regionale wedstrijden

Maar het was geen normaal seizoen.. En de KNHB biedt daarom aan om nog 3 weekeinden een wedstrijd te spelen in de regio. De teams die hier aan mee willen doen hebben zich opgegeven. We hopen hier snel bericht over te krijgen van de KNHB. Deze regionale wedstrijden worden nog gespeeld in de huidige teamsamenstelling.

Bekendmaking teamindeling seizoen 2021-2022

Aanstaand weekeind (5/6 juni) zal de teamindeling van volgend seizoen bekend gemaakt worden hier op de website.

Lets Roll

We starten volgend seizoen met de Lets Roll op zaterdag 28 augustus. Iedereen kijkt ernaar uit om elkaar dan weer in het echt te zien, ouders en kinderen samen, hopelijk zonder beperkingen. Tijdens de Lets Roll verdelen we de teamtaken en clubtaken en maken we afspraken voor het seizoen. Aanwezigheid van een ouder van de jeugdleden is verplicht.

Categorieën

Volgend jaar schuiven de meeste kinderen een categorie op. Je krijgt dan een nieuwe categorieleider. Voor alle kinderen en ouders is de categorieleider het eerste aanspreekpersoon voor vragen. Wij zullen alle categorieleiders op de Lets Roll aan jullie voorstellen. Er was vaak verwarring over de categorie: ‘F-training’, daarom krijgt deze categorie volgend jaar een nieuwe naam: BENJAMINS.

Laatste weekend laddercompetitie 4-5 juni

De F-tallen en E6-tallen spelen aanstaand weekend op de gebruikelijke tijd de laatste wedstrijden. Zij krijgen hierover informatie via de categorieleiders.

De andere 11-tallen spelen een laatste onderlinge ‘ladderwedstrijd’. De E8 sluit weer aan bij de D-tallen. Zie schema:

Wedstrijdschema:

Voor de teams die dit weekend hun laatste wedstrijd spelen, heel veel plezier en sluit het seizoen gezellig met elkaar af.

Bestuur HV Abcoude

Hanneke, Marieke, Jop, Luc, Marc, Jup