zaalhockeycommissie

DE ZAALCOMPETITIE

Nieuws afbeelding 9 november 2021

De zaalhockeycompetitie voor 8E-teams start op 8/9 januari 2022; voor de overige teams start het op 5 december 2021. Het laatste speelweekend is 12/13 februari 2022. In de kerstvakantie wordt niet getraind.

• Het wedstrijdschema zal eind november bekend worden gemaakt op hockey.nl en daarna via de HVA app.
  • De Funkey kinderen, de Benjamins en de F-tallen spelen geen zaalhockey(competitie) en zijn de winterperiode vrij. De laatste (veld)training is in week 47. Begin maart starten zij weer.
  • De 6E-tallen mogen dit jaar ook een aantal keer trainen in de zaal. Dit is nieuw en heel bijzonder, omdat er vaak geen plek voor was. Alle kinderen mogen altijd een vriendje of vriendinnetje meenemen! HVA zal geen contributie voor deze trainingsuren in rekening brengen. Er zijn zaalhockeysticks aanwezig die geleend kunnen worden. Op zaterdag 4 december spelen deze kinderen zoals elk jaar het beroemde Max Edel zaalhockeytoernooi in Amsterdam. Meer info volgt via de categorieleiders.
  • Voor de D-jeugd wordt door de KNHB gestreefd zoveel mogelijk wedstrijden op zondag plaats te laten vinden (i.v.m. open dagen).
  • Voor de A, B en C-jeugd geldt dat zij zowel op zaterdag als op zondag zaalcompetitie zullen gaan spelen.