Vrijwilligerscommissie

Goede voornemen 2022: word vrijwilliger bij HVA

Nieuws afbeelding 17 december 2021

Een club als die van ons is gebouwd op vrijwilligers. Wij vragen iedere ouder en ieder lid om een steentje bij te dragen. Want zonder vrijwilligers kan er niet gehockeyd worden. Als vrijwilliger leer je iedereen snel kennen en maak je de club beter en leuker voor jezelf en de kinderen. Het is ook jouw club. Jij helpt toch ook mee?

Als je vragen hebt over een functie of je wilt je aanmelden stuur dan een mailtje onze vrijwilligerscommissie: [email protected].

Vacatures

Oud Papier Abcoude (OPA) vrijwilligers gezocht!

Heb je altijd al willen weten hoe het voelt om achter een vuilniswagen te lopen!

Dit is je kans!! OPA haalt iedere 2e zaterdag van de maand de helft van de papier containers in het dorp op waarbij de opbrengst naar HvA gaat.

Wat krijg je:

- +/- 3x per jaar op zaterdagochtend een gratis work-out van 9:00-12:30.

- tijd om bij te kletsen en "on par" te komen met het wel en wee van het dorp

- een goed gevoel omdat je de club helpt met een extra financiële geldstroom

We zoeken mensen met de volgende kwalificaties:

- enthousiast

- 3 zaterdagochtenden per jaar beschikbaar

- In gemiddelde tot goede fysieke conditie ;-)

p.s.: hockeykennis is een overbodig luxe

Als je interesse hebt geef je op via "[email protected]" en dan wordt er zsm contact met je opgenomen.

Vacatures sponsorcommissie

Elke cent die deze commissie binnenhaalt draagt bij aan de clubbeleving van jou of je kinderen! Vind jij het leuk om contacten te onderhouden met onze sponsoren en nieuwe sponsoren te werven? Wij zijn een leuke commissie die elke maand samenkomt en kijkt hoe we op een creatieve manier onze sponsoren op evenementen en andere gelegenheden op de club onder de aandacht kunnen brengen. Meld je nu aan!

Vacatures barcommissie

Altijd al je eigen bar willen runnen? Dat kan bij onze club. Meedenken hoe we van HV Abcoude de gezelligste clubkroeg maken of gewoon heerlijke cappuccino zetten en biertjes tappen. Sluit je aan bij de barcommissie en jij bent een halve dag per maand dé barman/vrouw van HV Abcoude. Natuurlijk word je geholpen door alle ouders met bardienst. Aanmelden met z’n tweeën kan ook. Meld je nu aan!

Vacature barista

Hou jij ook zo van goede koffie? Wij hebben op de club de luxe van een super professionele koffiemachine. Meld je nu aan als barista en volg gratis een baristacursus! Daarna help je de club door 2 uur per maand een baristadienst te draaien en de gasten van de club zo te voorzien van de lekkerste koffie, thee en snacks.

Vacatures jeugdbestuur

Zou het leuk zijn om samen EK/WK hockey- of voetbalwedstrijden te kijken op groot scherm op de club? Of wil jij een clinic organiseren met een echte prof? Heb jij ideeën hoe je de club leuker en beter kan maken voor de jeugd? Of denk jij aan andere dingen die georganiseerd kunnen worden op onze club voor jezelf je hockeyvrienden? Vind jij het leuk om met een toffe groep te helpen bij jeugdevenementen? Zit jij in een BC-team? Meld je dan nu aan voor het jeugdbestuur.

Activiteitencommissie

Sinterklaas, schoolhockeytoernooi, E-toernooi, Familietoernooi eigenlijk alle grote evenementen van de club worden georganiseerd door deze commissie. Druk is het dus met pieken en dalen. Draaiboeken liggen klaar, want deze events vinden elk jaar plaats, maar vind jij het leuk om hier een originele bijdrage aan te leveren? En vind je het fijn om af en toe de handen uit de mouwen te steken? Meld je nu aan!

Bijlage