Inschrijven: meetrainen April Open Club Maand

Nieuws afbeelding 15 maart 2022

Denk je erover om te gaan hockeyen, of om je kind op te geven voor hockey?

Doe dan in april 3x gratis mee met een training om te kijken of hockey bij je past.

De club regelt (indien nodig) een hockeybitje (van te voren ophalen en zelf opmaat maken) scheenbeschermers en een leenstick.

INSCHRIJVEN:Wij willen graag zorgen voor een warm welkom. Stuur daarom je naam, leeftijd en hockeyervaring per mail naar [email protected] en Ilse neemt contact met je op. Wij laten je weten bij welke training je het beste kan aansluiten.

Zie hieronder de tijden voor de trainingen in april:

5 jaar oud: Funkey | zondag 9.30 - 10.30 | Sportieve kleding aan | Trainers: Stefanie en Wouter

6, 7,8 jaar oud: F & E training | woensdag 15.00 - 16.00 | Sportieve kleding & bitje & scheenbeschermers  | Trainer: Hans.

9 jaar en ouder: Training en tijden in overleg | Sportieve kleding & bitje & scheenbeschermers | Trainer: Leo.

Als je meer wilt weten over lid worden bij HV Abcoude kijk dan op de website. Hier lees je alles over lid worden en wat er van je verwacht wordt. Ook staan er dingen als contributies en wat je nodig hebt voor tenue.

Wij kijken uit naar je komst! Onze club heeft geen wachtlijst. Je bent van harte welkom.