Afgelast: HVA Straten-Buurten-Toernooi 18 april

Nieuws afbeelding 11 april 2022

I.v.m. te weinig aanmeldingen gaan het HVA Straten-Buurten toernooi niet door. We kijken nog naar een eventuele nieuwe datum.

In plaats van het jaarlijkse familietoernooi is 2e paasdag op 18 april dit jaar het HVA Straten-Buurten Toernooi! Schrijf je nu in via onderstaande link en stuur deze meteen door als uitnodiging naar al je buurtgenoten.

Het toernooi is voor alle leeftijden en draait vooral om de gezelligheid. Je geeft je op met (o.a.) je straatnaam en wordt vervolgens in een team geplaatst met je buurtgenoten. Een week voorafgaand aan het toernooi ontvang je een lijst met al je teamgenoten en hun mailadressen. Eén iemand is dan al benoemd als aanvoerder/contactpersoon. De aanvoerder kan vervolgens contact opnemen met het team en afspreken wie wat hoe etc. Meteen een heel team inschrijven kan natuurlijk ook.

Goed om te weten:

WAAR: Hockeyvereniging Abcoude

WANNEER: 18 april (= 2e paasdag)

TIJDEN: 14.00 welkom. 14.30 start wedstrijden

ETEN: 17.30 - 19.30

KOSTEN: Volwassen: €19,50 / kinderen €9,50 (inclusief diner)

INSCHRIJVEN: Er is maar een bepaald aantal plekken dus schrijf je snel in, 8 april sluiten de inschrijvingen. We spelen met teams van 11.

VERKLEDEN: Er is een prijs voor het origineelst verklede team. Je kan ook in een zelfde kleur komen. Er zijn ook hesjes.

TAART: Elk team mag een zelfgebakken taart meenemen om deze vervolgens in het clubhuis bij elkaar te zetten, zodat iedereen een lekker stukje taart kan eten.

DANSEN: Er is tijdens borreltijd een DJ

Inschrijven: Via deze link

Let opVoor zowel aanmelding als team of als individu geldt dat de inschrijving pas definitief is zodra de kosten zijn overgemaakt.

Tot de 18e april!

De activiteitencommissie