Open Dag zaterdag 18 april

Nieuws afbeelding 23 maart 2009
Op zaterdag 18 april a.s. organiseert Hockey Vereniging Abcoude de jaarlijkse Open Dag voor kinderen van 6 t/m 12 jaar die na de zomer lid willen worden. Het begint om 8.45 uur en duurt ongeveer anderhalf uur. Ook als je pas op 1 september zes jaar wordt, mag je meedoen. Op deze ochtend worden er onder begeleiding allerlei spelletjes gedaan en kleine wedstrijdjes gespeeld. Voor de kinderen die nog niet over een stick beschikken stelt de vereniging op deze dag gratis hockeysticks beschikbaar. De kinderen hoeven alleen maar een paar sportschoenen en makkelijke kleding (bv. een trainingsbroek en trui) aan te trekken. De ouders zijn voor deze ochtend ook uitgenodigd. Ze worden in het clubhuis ontvangen met een kopje koffie en krijgen uitleg over het hockeyen bij HV Abcoude. Voor degenen die nog niet bekend zijn met hockey wordt er een en ander verteld over de sport en de spelregels. U kunt zich reeds vooraf voor deze dag opgeven door de naam, geslacht en geboortedatum van uw kind te mailen naar [email protected] of op de dag zelf. Kom wel op tijd!

Voor meer informatie over hockeyen bij HV Abcoude verwijzen wij u naar onze website. Mochten er nog vragen zijn over de Open Dag, stuur dan een e-mail naar [email protected]

Reageer op het nieuws