Technische Commissie

LISA-team

Nieuws afbeelding 23 augustus 2012
We willen alle teams dringend vragen dit seizoen gebruik te maken van LISA-team ipv Teamers. De voordelen van LISA-team:

- wedstrijdseizoen voor het hele team inzichtelijk
- Direct zicht op opkomst per wedstrijd
- Herinneren per e-mail
- Handige team tools zoals een teampot, rijbeurten, wasbeurten, fluitbeurten, etc.
- Teamdiscussies op een centrale plek
- Team- en spelersprofielen met foto
- Diverse statistieken

En ook nog
- taken bijhouden
- overzicht krijgen van poules/uitslagen
- nieuwsberichten plaatsen
- e-mailen en sms-en (kosten voor het team zelf, afrekenen gebeurt via iDeal)
- foto's plaatsen
- documenten plaatsen
- andere teams in de gaten houden
- handige prints maken met telefoonnummers, routes (Google Maps) naar tegenstanders

Ook kan je toegang hebben tot meerdere teams. De autorisatie wordt net zoals in LISA automatisch geregeld. Geen gedoe dus.

Je kunt hier rechts op de site inloggen op LISA-team met je eigen lidnummer en wachtwoord, die je al gebruikt voor de site. Weet je je lidnummer niet (meer)? Kijk op de de nieuwsbrief die je op je email adres ontvangt. Weet je je lidnummer wel maar je wachtwoord niet meer? Vraag dan je wachtwoord aan via de website onder wachtwoord vergeten.

LET OP LET OP LET OP Controleer op je persoonlijke pagina bij Profiel je e-mailadres. Alle communicatie van HV Abcoude gaat per e-mail. Laat ook het email adres van je ouders in je persoonlijke profiel staan, dit is voor bardiensten en wedstrijdtafel

Bij voorbaat dank !

hoe werkt het:
Zoals je kunt zien op de Homepage zijn er twee verschillende inlog mogelijkheden:
1.     inloggen: algemene informatie van de club die alleen voor leden beschikbaar is
2.     inloggen op LISATeam, je eigen teampagina binnen de website

HVAbcoude Persoonlijke teampagina = mijn.hvabcoude.nl
Velen zijn al bekend met teampagina's zoals Teamers, my sportsplanner etc. Met zulke pagina's heb je overzicht over alle wedstrijden, trainingen en andere afspraken met je hockeyteam.  Zo weet je altijd wat er speelt.

Maar LISATeam biedt meer:
- LISATeam is geintegreerd met de clubdatabase en met de standenmotor van de KNHB. Hierdoor staan alle gegevens direct klaar (zoals teamopstelling, standen, uitslagen, programma).
- Daarnaast zit LISATeam in een beveiligde omgeving en is dus niet vindbaar door zoekmachines als google.

Deze informatie vind je nu snel en direct via de link http://mijn.hvabcoude.nl/ of gewoon via de website Inloggen LISATeam

Hoe inloggen?
Home --> rechterkant --> LISATeam
Voeg je lidnummer en je wachtwoord in. (dat is dus precies hetzelfde als voor het inloggen op de algemene informatie van HVAbcoude)