BIJNA 100 NIEUWE VRIJWILLIGERS NA TWEEDE LET'S ROLL DAG HV ABCOUDE

Nieuws afbeelding 18 juni 2013 Hockey Vereniging Abcoude organiseerde afgelopen zaterdag 15 juni voor de tweede maal de Let’s Roll dag. Met deze dag wordt een feestelijk, maar tegelijkertijd ook effectief startsein gegeven voor het hockeyseizoen 2013-2014. Een gezellige dag die voor de jeugdleden in het teken staat van kennismaking met hun nieuwe team en trainers,  voor ouders in het teken staat van de rolverdeling rondom de teams én voor de commissies dé dag is om  nieuwe vrijwilligers te werven.

De eerste editie van Let’s Roll in 2012 bleek zo’n enorm succes dat het idee zelfs landelijk werd nagevolgd. De lat lag daarom hoog dit jaar, maar het resultaat was opnieuw fantastisch. Niet alleen viel er veel gezelligheid en plezier binnen de nieuwe teams te bespeuren op en rond de velden, ook meldden zich bijna 100 nieuwe vrijwilligers aan!

Voorzitter van HV Abcoude Jan Duijsens: ‘ Let’s Roll 2012 is het hele seizoen zichtbaar en voelbaar geweest op de vereniging. Door al in een vroeg stadium kennis te maken met elkaar en de verschillende rollen rondom de teams in te vullen, kon er een soepele start worden gemaakt van het seizoen. Vele enthousiaste vrijwilligers meldden zich aan’

Het weer was met name tussen 10.00 en 11.00 minder, maar de sfeer leed er niet onder. Het was weer mooi om te zien hoe  iedereen zich binnen een uur  per jaar kan verenigen in het gezamenlijke doel een bijdrage te leveren aan de vereniging. ‘

Ook dit jaar gaat onze dank daarvoor uit naar DA voor het maken van de teamfoto’s, naar Dames Dinsdag voor de koffie en het brede assortiment koekjes, naar H1 voor hun organisatie en sportiviteit op het veld en naar alle leden en ouders voor hun aanwezigheid en inzet.

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws