ALV BENOEMT ALEXIA SIFNEOS TOT ERELID

Nieuws afbeelding 22 november 2013

Tijdens de ALV op 21 november is Alexia Sifneos benoemd tot erelid van de HV Abcoude vanwege haar enorme inzet voor de vereniging.

Alexia begon in 2006 met de organisatie van de Open Dagen, waarna het wedstrijdsecretariaat volgde. In die rol heeft ze veel hervormingen doorgevoerd en was ze nooit te beroerd om bij de eerste de beste sneeuwvlok op zaterdagochtend vroeg naar het veld te gaan om te bepalen of er wel of niet gehockeyd kon worden.

In 2010/2011 is Alexia zich in gaan zetten voor het zaalhockey. Samen met de overige leden van de commissie heeft ze hard gewerkt om steeds zoveel mogelijk teams gedurende de winterstop in de zaal te kunnen laten spelen. Onze jeugd geniet daarvan!

Een van Alexia's belangrijkste wapenfeiten is "Let's roll" wat ze samen met Ineke van der Laak heeft geinitieerd en wat zo succesvol was dat de KNHB hen vroeg hierover te presenteren tijdens hun jaarlijkse hockeycongres.

Naast dit alles heeft Alexia onder andere workshops geregeld voor de spelbegeleiders van de jongste jeugd, heeft ze samen met Dania van Dishoeck de website vernieuwd, is ze coach geweest en heeft ze in de ledenwervingscommissie gezeten.

Dit jaar dacht ze een stapje terug te doen, maar inmiddels is ze alweer actief in de activiteitencommissie en heeft ze zich opgeworpen als WK ambassadeur. Haar doel daarbij is op 6 juni een waar HVA-WK event te organiseren.

Het moge duidelijk zijn dat Alexia onze vereniging veel heeft gebracht en dat ze de titel van erelid meer dan verdient. Ze kreeg dan ook een zeer warm applaus van de ALV bij haar benoeming.

Alexia, heel veel dank voor al je energie, inzet en vernieuwende ideeen! We hopen van harte dat je je nog lang met veel plezier in wil zetten voor onze vereniging!

Linda Meuwissen

23-11-2013 @ 15:01:42 |-:-)= Een terecht verdiende benoeming -:-)=